Garancijska izjava BSH Hišni aparati d.o.o. Nazarje, Savinjska cesta 30, 3331 Nazarje, Slovenija

Dajalec garancije jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku 2 let, ki začne teči z dobavo blaga potrošniku.

Za zamenljive akumulatorske baterije in polnilnike in pribor, ki so dobavljeni skupaj z aparatom, je garancijska doba 1 leto od dobave blaga potrošniku brez možnosti podaljšanja.

V primeru uporabe izdelka v poklicne ali pridobitne namene oziroma v namene, ki presegajo običajno rabo v gospodinjstvu, ali če aparat uporablja oseba, ki v skladu z veljavno zakonodajo ni opredeljena kot potrošnik, znaša garancijski rok 1 leto od dobave blaga.

Dajalec garancije se obvezuje, da bo pokril vse stroške za odpravo okvar in tehničnih pomanjkljivosti, ki bi nastale ob normalni in pravilni (v skladu z navodili) uporabi izdelka v času, za katerega daje jamstvo.

Pogoji za uveljavljanje garancije

Potrošnik lahko uveljavlja zahtevke iz naslova garancije v garancijski dobi s predložitvijo originalnega računa, s katerega sta razvidna prodajalec in datum dobave izdelka.

Dajalec garancije ne jamči za okvare, povzročene pri transportu po izročitvi izdelka, za okvare zaradi nepravilne montaže ali nepravilnega vzdrževanja, mehanične okvare, ki jih povzroči uporabnik izdelka, za okvare zaradi prenizke ali previsoke napetosti ali pomanjkanja vode in tiste, ki nastanejo zaradi višje sile.

Garancijska doba začne teči z datumom dobave blaga potrošniku.

Garancijska doba se podaljša za čas, ko potrošnik zaradi servisnega popravila izdelka ni mogel uporabljati.

Če v garancijskem roku pooblaščeni servis ne popravi izdelka v 30 dneh od dneva, ko je od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, ali če napake ne more odpraviti, mora dajalec garancije potrošniku izdelek brezplačno zamenjati z enakim, novim in brezhibnim izdelkom. Rok 30 dni se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. O številu dni podaljšanja roka in razlogih za njegovo podaljšanje bo dajalec garancije potrošnika obvestil pred potekom 30 dni.

Če dajalec garancije niti v podaljšanem roku izdelka ne popravi ali ne zamenja z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine neposredno od dajalca garancije ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

Za uveljavljanje pravic iz te garancije mora potrošnik napako in zahtevo za odpravo napak prijaviti servisni službi dajalca garancije.

Potrošniku so na voljo naslednje možnosti za stik:

  • po telefonu ali
  • preko spletnega orodja za rezervacijo servisnega posega, ki ga potrošnik najde na spletni strani blagovne znamke.

Potrošnik lahko ustrezne kontaktne podatke najde s pomočjo QR kode na servisnem letaku »Servisni kontakti in garancijski pogoji«, ki je priložen aparatu.

Zahtevku mora potrošnik priložiti potrdilo o nakupu/račun, iz katerega je razviden datum dobave izdelka.

Izdelke, ki jih je mogoče razumno prevažati (npr. v osebnem avtomobilu) in za katere je zahtevano garancijsko popravilo s sklicevanjem na to garancijo, je treba dostaviti ali poslati najbližjemu servisu proizvajalca. Male gospodinjske aparate lahko potrošnik odda tudi pri trgovcu, kjer je aparat kupil. Popravila na kraju namestitve lahko potrošnik zahteva le za aparate v stacionarnem (nepremičnem) delovanju. Materialne stroške, povezane z izvedbo garancijskega popravila, nosi proizvajalec kot dajalec garancije.

Čas zagotovljenega servisiranja s popravilom, vzdrževanjem, nadomestnimi deli in priklopnimi aparati je 3 leta po izteku garancijske dobe.

Prodajalec (firma in sedež prodajalca) ter datum izročitve blaga potrošniku sta razvidna z originalnega računa, ki ga prodajalec izda ob nakupu blaga.

Ti garancijski pogoji veljajo za izdelke kupljene in v uporabi v Republiki Sloveniji.

Če je izdelek poslan in v uporabi v drugi EU/EFTA državi (»namembna država«) in izpolnjuje tehnične zahteve (npr. električna napetost, frekvenca, vrste plina itd.) namembne države ter je primeren za njene okoljske pogoje, bodo veljali garancijski pogoji namembne države, če imamo v tej državi servisno mrežo.

Garancijske pogoje lahko zahtevate od zastopnika v namembni državi.

Če je izdelek poslan v države izven EU/EFTA, garancijski pogoji postanejo neveljavni.

Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu. Potrošniki lahko te pravice uveljavljajo brezplačno, brez poseganja v to garancijo.

Podaljšana garancija (PDF)

Kontaktirajte nas

Na voljo smo vam od ponedeljka do sobote od 7:00 do 20:00, prek telefona ali spletnega obrazca.

Pomoč je že na poti

Dogovorite se za obisk serviserja ter datum in uro, ki vam ustrezata.

Servis hišnih aparatov Bosch

Izjemna pomoč strankam – pred in po nakupu.

Servisna mesta

Poiščite najbližji pooblaščeni servis za gospodinjske aparate Bosch.