Rezervirajte si obisk Bosch serviserja preko spletnega obrazca.
Priročna spletna rezervacija obiska enega od naših strokovnih serviserjev, ki je na voljo 24 ur na dan, je prilagodljiv in zanesljiv način za hitro rešitev raznovrstnih tehničnih težav. Storitev za rezervacije vam omogoča, da natančno opišete težave, s katerimi se soočate pri vašem aparatu, ter izberete datum in uro obiska serviserja, ki vam popolnoma ustreza. Mimogrede, rezervacija servisnih storitev enega od naših strokovnih serviserjev postane še lažja, če se registrirate preko MyBosch.
Z veseljem vam bomo pomagali tudi v živo.
Stopiti v stik z Bosch strokovnjaki je enostavno: za vas smo na voljo od ponedeljka do sobote od 7:00 do 20:00 na telefonski številki:
01 583 07 00.
Ali je potrebno poslati v popravilo ali lahko težave rešim sam?
Vedno je priporočljivo preveriti spletno samopomoč za prepoznavanje napake in brskanje po pogostih vprašanjih. Številne manjše težave lahko rešite sami, da se izognete naročilu popravila.
Popraviti ali kupiti nov aparat: ali je popravilo smiselno?
Glede na napako ter starost in stanje vašega aparata bo naša servis za hišne aparate Bosch opravil analizo in priporočil, ali je servisno popravilo primerno. Svetovali vam bomo, kaj je najbolje narediti. V večini primerov se priporoča popravilo, kolikor je tehnično in ekonomsko smiselno. Navsezadnje je vaša odločitev o tem, kaj se bo zgodilo z vašim aparatom.
Kateri deli se uporabljajo za popravilo?
Naša služba za stranke Bosch uporablja samo originalne nadomestne dele – ne kopij ali rabljenih delov. Da bi se pripravili na najboljši način, tehnična ekipa vnaprej analizira vse težave, da zagotovi, da je serviser opremljen z nadomestnimi rezervnimi deli, ki bodo verjetno potrebni za izvedbo popravila.
Koliko bo stalo popravilo?
Če za vaš aparat veljajo dvoletni garancijski pogoji proizvajalca, popravilo ne bo zaračunano. V primeru, da za aparat ne velja garancija proizvajalca, cene storitev popravila in cene materiala preverite pri pooblaščenem serviserju.