Rezervirajte si obisk Bosch serviserja prek spletnega obrazca.
Priročna spletna rezervacija obiska enega od naših strokovnih serviserjev, ki je na voljo od ponedeljka do sobote od 7:00 do 20:00, je prilagodljiv in zanesljiv način za hitro rešitev raznovrstnih tehničnih težav. Storitev za rezervacije vam omogoča, da natančno opišete težave, s katerimi se soočate pri vašem aparatu, ter izberete datum in uro obiska serviserja, ki vam popolnoma ustreza. Mimogrede, rezervacija servisnih storitev enega od naših strokovnih serviserjev postane še lažja, če se registrirate prek MyBosch.
Kako opredeliti identiteto aparata?
Ne glede na to, ali iščete strokoven nasvet, želite naročiti nadomestne dele ali rezervirati obisk serviserja, nam številki E-Nr (številka modela) in FD (številka proizvodnje) vašega aparata pomagata natančno opredeliti vaš model in vam tako zagotoviti pomoč po meri. Če je vaš aparat že registriran prek MyBosch, se ustrezne številke dodelijo avtomatsko, tako da lahko z vašega osebnega računa neposredno dostopate do vseh storitev, ki so specifične za vaš aparat.
Je za popravilo potrebno plačilo?
Morda boste morali kriti minimalne stroške popravila, če vaš aparat v skladu z zakonskimi garancijskimi pogoji ni v garanciji.
Motnje hitro in enostavno odpravite sami.
Presenečeni boste nad tem, koliko motenj lahko enostavno odpravite sami. Enostavno pobrskajte po najbolj pogostih vprašanjih o aparatih Bosch.