Izkoristite polni potencial svojega pametnega doma in poenostavite svojo dnevno rutino s funkcijo Home Connect. Na daljavo nadzirajte in upravljajte vse svoje gospodinjske aparate Bosch z aplikacijo Home Connect od koder koli. Preprosto prenesite aplikacijo in začnite svojo novo pot pametnega doma še danes.

Vedno urejen dom!

S funkcijo Home Connect lahko svoje gospodinjske aparate upravljate na svoj način. Od spremljanja napredka vašega pomivalnega stroja do predgretja pečice, medtem ko ste še v trgovini - svojega glasovnega pomočnika lahko celo spremenite v svojega osebnega barista, samo izgovorite besede »Alexa, povej mojemu kavnemu aparatu, naj mi pripravi najljubšo kavo«, ostalo pa naj naredi vaš kavni aparat Bosch.

Povezani ekosistem.

Ne glede na to, ali želite glasovne pomočnike integrirati v svojo kuharsko rutino ali biti pametni, ko gre za upravljanje z energijo - rastoči ekosistem povezanih storitev Home Connect daje svobodo in nadzor v vašo dlan.

Izboljšajte svoje baristične veščine.

Od kuhanja jutranje kave, ne da bi mignili s prstom, do iskanja in ustvarjanja popolne posebne kave za vsak trenutek, vam Home Connect in Bosch omogočata, da s pritiskom na gumb sprostite svojega notranjega barista!

Kava, ki stoji pred v steno vgrajenim kavnim aparatom Bosch.

Spoznajte svojega domačega barista.

Za pripravo posebne kave ne potrebujete več posebnega znanja. S sistemom Home Connect lahko s pritiskom na gumb skuhate čudovito kavo doma. Izbirajte med široko ponudbo vnaprej programiranih kav in jih prilagodite z aplikacijo Home Connect.

Roka drži telefon, ki prikazuje aplikacijo Home Connect z načinom, ki vsebuje nastavitve za kapučino. V ozadju vidimo v steno vgrajen kavni aparat.

Vaše brbončice po meri.

Samo vi veste, kakšna je popolna skodelica kave. S funkcijo Home Connect in Bosch lahko svoje najljubše kave pripravite na svoj način. Prilagodite svojo dnevno dozo energije - od jakosti kave do količine slastne mlečne pene - in jo nato shranite med priljubljene, da bo na voljo za pripravo s pritiskom na gumb.

Eleganten črn kavni aparat Bosch, brezhibno integriran zraven stilske pečice, ki ga obdajajo neokrnjene bele sijajne omarice.

Odkrijte popolnoma nov svet kave.

Odkrijte kavne specialitete z vsega sveta v udobju svoje kuhinje. Od klasičnega kapučina do avstralskega "flat white" - z dotikom na gumb lahko skuhate široko paleto kav. Uživajte.

Telefon, ki prikazuje nastavitve za kavi Caffe Crema und Latte Macchiato od blizu.

Izberite in skuhajte.

Bodite ultimativni gostitelj, zahvaljujoč seznamu kavnih napitkov.

Uporabite aplikacijo, da ustvarite seznam priprave napitkov iz najrazličnejših kavnih specialitet in jih nato skuhajte enega za drugim s pritiskom na gumb.

Raziščite naše pametne kavne avtomate Bosch.

Čim bolj izkoristite svoj kavni aparat Bosch.

Odkrijte našo ponudbo povezanih kavnih aparatov še danes in si poglejte, kako vam lahko funkcija Home Connect pomaga z lahkoto pripraviti napitke.

Oglejte si vse povezane kavne aparate

Povežite se s partnerji in si prisvojite.

Udobje sreča neskončne možnosti. Z mrežo partnerjev podjetja Home Connects lahko integrirate karkoli, od glasovnih pomočnikov in pametnih rešitev za upravljanje energije do avtomatizacije IFTTT. Izbira je vaša. Pustite torej domišljiji prosto pot, medtem ko ustvarjate nove rutine, ki vam bodo poenostavile vsakodnevno življenje.

Fotografija hodnika do vhodnih vrat, ob strani pult s pametnim zvočnikom na vrhu. V kotu čaka praktično stojalo za dežnike z lepo obešenimi plašči.

Glasovni nadzor.

Nastavite glasovne pozive, ki vam bodo pomagali dokončati vsakodnevna opravila, kot je zagon pomivalnega stroja ali skuhanje skodelice kave, ne da bi mignili s prstom.

Mobilna naprava pred kuhinjo, ki zajema odprt pomivalni stroj. Na zaslonu telefona se prikaže sporočilo »če to, potem ono«, kar prizoru doda pridih sodobnega udobja.

Prilagodite svoj pametni dom z IFTTT™.

Ustvarite svoje lastne rutine. Na primer prižiganje luči, ko je večerja končana, ali predvajanje vaše najljubše pesmi, ko je pripravljena kava.

V ospredju vidimo roko z elegantno pametno uro na zapestju. V ozadju vidimo aparat Bosch Cookit.

Pametne ure.

Nosljiva tehnologija sreča pametnejše življenje. S storitvijo Home Connect vaša pametna ura ne šteje le korakov, ampak vas obvešča o dogajanju doma.

Pogosta vprašanja o Home Connect.

Kako se lahko registriram v Home Connect?

Prenesite aplikacijo Home Connect in registrirajte račun.

Kako lahko svojo napravo povežem z aplikacijo Home Connect?

Svojo napravo lahko s Home Connect povežete z Wi-Fi tako, da skenirate priloženo kodo QR. Najdete jo v priloženem priročniku za hitri začetek. Če tega dokumenta nimate, pritisnite »Nimam tiskanega vodnika« in vnesite svojo E-številko. Ali pa uporabite Priročnik za povezavo na spletnem mestu Home Connect, da najdete kodo QR za svojo napravo.

Zakaj se moja naprava Home Connect ne prikaže med seznanjanjem?

Prepričajte se, da je vaša mobilna naprava v istem omrežju Wi-Fi, na katerega povezujete napravo Home Connect. V primeru nape in kuhalne plošče se prepričajte, da sta obe povezani z vašim računom Home Connect. Če ima vaš usmerjevalnik ločeno dvopasovno omrežje, se prepričajte, da sta imeni obeh omrežij različni. Če uporabljate razširitve Wi-Fi, se prepričajte, da ima razširitev drugačno ime od usmerjevalnika in da se seznanjate z razširitvijo.

Zakaj se moja naprava Home Connect ne poveže z mojim omrežjem Wi-Fi, potem ko se z njo povežem v aplikaciji Home Connect?

Če aplikacija Home Connect vaši napravi Home Connect pošlje napačne poverilnice, se ta ne bo mogla povezati z vašim omrežjem Wi-Fi. Poskusite pozabiti omrežje v napravi in se znova povezati, da se prepričate, ali imate pravilno geslo.

Izgubil sem navodila, ki sem jih dobil z napravo Home Connect. Kje lahko najdem nova?

Če nimate dostopa do svojih navodil, jih lahko najdete na spletu tukaj .

Če poznate E-številko svoje naprave, lahko med postopkom seznanjanja pritisnete gumb »Nimam natisnjenega vodnika« in v aplikacijo vnesete E-številko za navodila.

Katere korake moram upoštevati pri seznanjanju svoje naprave Home Connect?

Prepričajte se, da upoštevate navodila za namestitev Home Connect, ki ste jih dobili z napravo. Vsaka naprava zahteva različne korake. Te korake lahko najdete tudi v aplikaciji Home Connect med seznanjanjem.

Zakaj se aplikacija Home Connect ne poveže z mojim omrežjem Wi-Fi?

Nekatere naprave bodo iskale povezavo, ki ima internet; med postopkom seznanjanja se bo vaša naprava povezala z omrežjem Wi-Fi naprave za prenos poverilnic. Ker naprava nima internetne povezave, bo mobilna naprava preklopila na drugo omrežje, ki jo ima, in prekinila postopek seznanjanja. Če želite preprečiti, da bi se to zgodilo, vklopite letalski način, nato pojdite v nastavitve Wi-Fi in znova vklopite Wi-Fi ter se prepričajte, da ste povezani v omrežje Wi-Fi usmerjevalnika.

Zakaj postopek seznanjanja Home Connect ne uspe, potem ko se poveže z mojim omrežjem Wi-Fi?

Preverite, ali lahko vzpostavite povezavo z drugo napravo v vašem domu. Prepričajte se, da za preizkus internetne povezave ne uporabljate mobilnih podatkov. Prepričajte se, da obstaja močna omrežna povezava tam, kjer je naprava nameščena.

Zakaj moje omrežje Wi-Fi ni prikazano v aplikaciji Home Connect?

Odklopite usmerjevalnike (in podaljševalnike dosega/repetirnike Wi-Fi) in se prepričajte, da so vse lučke ugasnjene. Pustite izključene 30 sekund in nato znova priklopite usmerjevalnike. Počakajte, da se usmerjevalnik popolnoma znova zažene in preverite povezavo z drugo mobilno napravo. Za več informacij preverite uporabniški priročnik vašega usmerjevalnika.

Aplikacija Home Connect še vedno ne deluje, kaj lahko storim?

Odstranite aplikacijo Home Connect, nato prenesite in znova namestite najnovejšo različico aplikacije Home Connect. Ko to storite, znova zaženite mobilno napravo in znova začnite postopek seznanjanja.

Moja naprava Home Connect se še vedno ne seznani, kaj lahko storim?

Napravo Home Connect ponastavite na tovarniške nastavitve. V priročniku za uporabo in vzdrževanje boste našli navodila za ponastavitev vaše naprave.

Ali obstajajo minimalne zahteve za moj usmerjevalnik Wi-Fi?

Sistem Home Connect deluje z vsemi standardnimi Wi-Fi usmerjevalniki, ki so na voljo na trgu, če niso starejši od pet let (ocenjeno). Iz varnostnih razlogov morajo biti omrežja Wi-Fi šifrirana (šifriranje WPA ali WPA2). Če vaše omrežje Wi-Fi ni šifrirano, ne boste mogli registrirati svoje naprave.

V aplikaciji imam kodo napake. Kaj to pomeni?

Podrobne opise in navodila za odpravljanje težav najdete na spletni strani Home Connect. Oglejte si vse kode napak.

Ali Home Connect ščiti moje podatke?

Da bi zagotovili varnost vaših dragocenih podatkov, Home Connect deluje samo s šifriranimi omrežji Wi-Fi. Na ta način je uporaba funkcije Home Connect kar se da varna za uporabnika. To vključuje tudi redne sistemske preglede za zaščito pred profesionalnimi hekerji.

Zanaša se na najnovejšo tehnologijo šifriranja, njen sistem pa temeljito preverjajo tudi neodvisni strokovnjaki. Aplikacija Home Connect je prejela oznako TÜV TRUST IT »Trusted App«. Ta pečat pokriva vidike, kot sta šifriranje in varstvo podatkov v skladu z nemškim zakonom o varstvu podatkov, ter preverjanje notranjih in zunanjih predpisov o skladnosti.

Za katere operacijske sisteme je na voljo Home Connect?

Aplikacija Home Connect je na voljo za iOS in Android.

Kateri aparati Bosch podpirajo Home Connect?

Ko pregledujete izdelke na spletnem mestu Bosch, v možnostih filtra izberite Pametni aparati in prikazali se vam bodo aparati, združljivi s sistemom Home Connect.

Preverite lahko tudi, ali je Home Connect naveden na strani izdelka določene naprave v spletu. Prav tako lahko preverite v priročniku izdelka vaše naprave, da vidite, ali ima Home Connect.

Kako povezati gospodinjski aparat z aplikacijo Home Connect?

1. Prenesite Home Connect aplikacijo na vaš mobilni telefon ali tablico.

2. Registrirajte (ali prijavite) se v Home Connect aplikacijo.

4. Izberite "Navodila za hiter začetek s QR kodo", ki so bila priložena aparatu in skenirajte QR kodo.

5. Aktivirajte Home Connect na vašem aparatu.

MyBosch

Brezplačno se registrirajte in si zagotovite številne ugodnosti.

Servis

Izjemna pomoč strankam – pred in po nakupu.

01 583 07 00

Produktno svetovanje

Za informacije in nasvete v zvezi z nakupom in uporabo hišnih aparatov smo, od ponedeljka do petka med 7. in 20. uro, dosegljivi na brezplačni telefonski številki. Kadar koli pa nam lahko pišete prek spletnega obrazca.

Prodajna mesta

Poiščite prodajno mesto v vaši bližini.