Izkoristite polni potencial svojega pametnega doma in poenostavite svojo dnevno rutino s funkcijo Home Connect. Na daljavo nadzirajte in upravljajte vse svoje gospodinjske aparate Bosch z aplikacijo Home Connect od koder koli. Preprosto prenesite aplikacijo in začnite svojo novo pot pametnega doma še danes.
Povezani ekosistem.
Ne glede na to, ali želite glasovne pomočnike integrirati v svojo kuharsko rutino ali biti pametni, ko gre za upravljanje z energijo - rastoči ekosistem povezanih storitev Home Connect daje svobodo in nadzor v vašo dlan.
Za nego perila je poskrbljeno.
S povezavo pralnega, sušilnega ali pralno-sušilnega stroja z aplikacijo Home Connect lahko svojo rutino pranja perila povzdignete na višjo raven. Upravljajte svoj aparat preko pametnega telefona, ure ali z glasovnimi ukazi prek Amazon Alexa in Google Home. Poleg tega boste z obvestili o končanem pranju vedno na tekočem.
Pametno, udobno in prilagojeno vašemu življenjskemu slogu!
Vaš osebni pomočnik za pranje in sušenje.
Z aplikacijo Home Connect imate popoln nadzor nad vašim pametnim pralnim in sušilnim strojem, kjerkoli ste. Nastavite, kdaj želite, da so vaše najljubše kavbojke oprane, preprosto izberite najprimernejši program in pričnite s pranjem ali sušenjem od koderkoli. Učinkovito, enostavno in povsem prilagojeno vašemu življenjskemu slogu - tako enostavno je sodobno pranje perila!
Perilo brezhibno čisto, brez napora.
Brez skrbi, mi skrbimo za vaše perilo. Z našo funkcijo 'Detergent Scan' in aplikacijo Home Connect postane pranje hitro in enostavno. Samo skenirajte svoj detergent in pustite, da vaš stroj naredi čarovnijo. On samodejno izračuna in dozira pravo količino detergenta glede na količino in umazanost perila, s čimer prihranite na detergentu in se izognete nepotrebnemu trudu. Perilo brezhibno oprano, vsakič znova.
Poenostavite svojo rutino pranja perila.
Z Home Connect in funkcijo "Easy start" se poslovite od skrbi pri pranju. Uporabite aplikacijo, izberite vrsto pranja in aplikacija vam bo samodejno predlagala idealen program za vašo količino perila. Učinkovito, enostavno in brez komplikacij - pranje perila je zdaj brezskrbno opravilo.
Pranje in sušenje v popolni harmoniji.
Z našo funkcijo Smart Dry se vaš sušilni stroj samodejno sinhronizira z izbranim pralnim programom. Nič več skrbi ali zapletov pri izbiri nastavitev - vse to opravi stroj namesto vas. Enostavno, učinkovito in brez truda. Uživajte v lahkotnosti vašega vsakdana z brezskrbnim pranjem in sušenjem.
Raziščite naše pametne pralne in sušilne stroje Bosch.
Povežite se s partnerji in si prisvojite.
Udobje sreča neskončne možnosti. Z mrežo partnerjev podjetja Home Connects lahko integrirate karkoli, od glasovnih pomočnikov in pametnih rešitev za upravljanje energije do avtomatizacije IFTTT. Izbira je vaša. Pustite torej domišljiji prosto pot, medtem ko ustvarjate nove rutine, ki vam bodo poenostavile vsakodnevno življenje.
Pogosta vprašanja o Home Connect.
Če naprava Home Connect ni vidna, preverite naslednje:
- Wi-Fi omrežje: Poskrbite, da je vaša mobilna naprava povezana na isto omrežje Wi-Fi, ki ga uporablja naprava Home Connect.
- Napa in kuhalna plošča: Preverite, ali sta obe napravi povezani z vašim računom Home Connect.
- Dvopasovno omrežje: Če vaš usmerjevalnik podpira 2,4 GHz in 5 GHz, naj imata omrežji različni imeni.
- Razširitve Wi-Fi: Če uporabljate razširitve, poskrbite, da imajo drugačno ime kot usmerjevalnik, in se povezujte prek razširitve.
Z upoštevanjem teh korakov boste zagotovili uspešno seznanjanje naprave z aplikacijo Home Connect.
Aplikacija Home Connect je popolnoma brezplačna in na voljo za prenos v trgovinah iOS App Store ali Google Play Store . Preprosto jo prenesite in uživajte v vseh prednostih pametnega upravljanja naprav!
Svojo napravo povežite z aplikacijo Home Connect prek Wi-Fi tako, da skenirate priloženo QR kodo iz priročnika za hitri začetek. Če priročnika nimate, izberite možnost »Nimam tiskanega vodnika« in vnesite E-številko aparata. Prav tako lahko uporabite Priročnik za povezavo na spletni strani Home Connect, kjer boste našli ustrezno QR kodo za vašo napravo. Hitra in enostavna povezava za pametno upravljanje!
Prepričajte se, da je vaša mobilna naprava v istem omrežju Wi-Fi, na katerega povezujete napravo Home Connect. V primeru nape in kuhalne plošče se prepričajte, da sta obe povezani z vašim računom Home Connect. Če ima vaš usmerjevalnik ločeno dvopasovno omrežje, se prepričajte, da sta imeni obeh omrežij različni. Če uporabljate razširitve Wi-Fi, se prepričajte, da ima razširitev drugačno ime od usmerjevalnika in da se seznanjate z razširitvijo.
Če naprava Home Connect ne more vzpostaviti povezave z omrežjem Wi-Fi po seznanjanju, preverite naslednje:
- Napačne poverilnice: Če je aplikacija Home Connect posredovala napačne podatke za dostop, naprava ne bo mogla vzpostaviti povezave.
- Preverite geslo: Poskusite pozabiti omrežje v napravi, nato se ponovno povežite in se prepričajte, da ste vnesli pravilno geslo za Wi-Fi.
S tem preprostim postopkom boste zagotovili pravilno povezavo naprave z omrežjem Wi-Fi.
Če ste izgubili navodila, jih lahko preprosto najdete na spletu na uradni strani Home Connect. .
Med postopkom seznanjanja lahko pritisnete gumb »Nimam natisnjenega vodnika« in v aplikacijo vnesete E-številko aparata, da dostopate do ustreznih navodil. Hitra in enostavna rešitev za vaš priročnik!
Pri seznanjanju naprave Home Connect sledite navodilom za namestitev, priloženim vaši napravi. Ker ima vsaka naprava različne korake, jih natančno upoštevajte.
Če navodil nimate, so postopki seznanjanja dostopni tudi v aplikaciji Home Connect, kjer vas bo aplikacija vodila skozi celoten proces. Preprosto in brez težav!
Do težav lahko pride, če vaša mobilna naprava preklopi na drugo omrežje z internetno povezavo med seznanjanjem. To se zgodi, ker se naprava Home Connect med prenosom poverilnic poveže z omrežjem Wi-Fi naprave, ki nima dostopa do interneta.
Kako rešiti težavo:
- Vklopite letalski način na mobilni napravi.
- Nato ročno vklopite Wi-Fi in se povežite z omrežjem Wi-Fi usmerjevalnika.
- Nadaljujte s postopkom seznanjanja.
S temi koraki zagotovite stabilno povezavo za uspešno seznanjanje.
Če postopek seznanjanja ne uspe, preverite naslednje:
- Delovanje omrežja Wi-Fi: Preverite, ali lahko z drugo napravo (npr. računalnikom ali telefonom) dostopate do interneta prek istega omrežja.
- Izklop mobilnih podatkov: Poskrbite, da za testiranje internetne povezave ne uporabljate mobilnih podatkov.
- Moč signala Wi-Fi: Prepričajte se, da je na lokaciji naprave signal Wi-Fi dovolj močan za stabilno povezavo.
Zagotavljanje močne in stabilne povezave bo omogočilo uspešno seznanjanje naprave.
Če vaše omrežje Wi-Fi ni prikazano, sledite tem korakom:
- Ponovni zagon usmerjevalnika: Izklopite usmerjevalnike (in podaljševalnike/repetitorje Wi-Fi) ter počakajte 30 sekund, da se vse lučke ugasnejo. Nato jih ponovno priključite in počakajte, da se popolnoma zaženejo.
- Preverite povezavo: Preverite, ali se lahko z drugo mobilno napravo povežete z omrežjem Wi-Fi.
- Preverite nastavitve usmerjevalnika: Za dodatne informacije ali težave preverite uporabniški priročnik vašega usmerjevalnika.
S temi koraki zagotovite stabilno povezavo in vidnost omrežja v aplikaciji Home Connect.
Če aplikacija še vedno ne deluje, sledite tem korakom:
- Odstranite aplikacijo Home Connect iz svoje mobilne naprave.
- Prenesite in namestite najnovejšo različico aplikacije iz trgovine iOS App Store ali Google Play Store.
- Znova zaženite svojo mobilno napravo.
- Začnite postopek seznanjanja znova in sledite navodilom v aplikaciji.
S tem zagotovite pravilno delovanje aplikacije in uspešno seznanjanje.
Če se naprava še vedno ne seznani, poskusite ponastaviti napravo na tovarniške nastavitve. Navodila za ponastavitev najdete v priročniku za uporabo in vzdrževanje, priloženem napravi.
S ponastavitvijo boste obnovili začetne nastavitve naprave, kar pogosto odpravi težave pri seznanjanju.
Sistem Home Connect je združljiv z večino standardnih Wi-Fi usmerjevalnikov, ki niso starejši od pet let (ocenjeno).
Pomembno:
- Omrežje Wi-Fi mora biti šifrirano z uporabo protokola WPA ali WPA2 iz varnostnih razlogov.
- Če vaše omrežje ni šifrirano, naprave ne boste mogli registrirati v sistem Home Connect.
Prepričajte se, da vaš usmerjevalnik izpolnjuje te zahteve, za nemoteno delovanje.
Če se v aplikaciji prikaže koda napake, lahko podrobne opise in navodila za odpravljanje težav najdete na spletni strani Home Connect. Tam so na voljo vse kode napak z jasnimi navodili za rešitev težave. Hiter in preprost način za odpravo težav!
Da bi zagotovili varnost vaših dragocenih podatkov, Home Connect deluje samo s šifriranimi omrežji Wi-Fi. Na ta način je uporaba funkcije Home Connect kar se da varna za uporabnika. To vključuje tudi redne sistemske preglede za zaščito pred profesionalnimi hekerji.
Zanaša se na najnovejšo tehnologijo šifriranja, njen sistem pa temeljito preverjajo tudi neodvisni strokovnjaki. Aplikacija Home Connect je prejela oznako TÜV TRUST IT »Trusted App«. Ta pečat pokriva vidike, kot sta šifriranje in varstvo podatkov v skladu z nemškim zakonom o varstvu podatkov, ter preverjanje notranjih in zunanjih predpisov o skladnosti.
Aplikacija Home Connect je združljiva z operacijskima sistemoma iOS in Android. Preprosto jo prenesite iz App Store ali Google Play Store in uživajte v vseh prednostih pametnega upravljanja!
Pri iskanju izdelkov na spletnem mestu Bosch preprosto uporabite filter Home Connect, da si ogledate vse naprave, združljive s sistemom Home Connect.
Prav tako lahko preverite:
- Na strani izdelka, kjer je Home Connect jasno naveden.
- V priročniku naprave, kjer so navedene podrobnosti o združljivosti.
S temi koraki boste enostavno našli naprave Bosch, ki podpirajo Home Connect.