Za Bosch potrošniške izdelke, kot so sesalniki, likalniki ali kuhinjski roboti MUM, MultiCoker, opekači, grelniki vode, filter, stoječi mešalniki, ročni mešalniki itd. nudimo popravila s strani naših pooblaščenih serviserjev.

Za rezervacijo popravila si poglejte možnosti, ki so na voljo na tej strani.

Možnosti popravila:

Če želite rezervirati popravilo, pokličite telefonsko številko za servis gospodinjskih aparatov Bosch

Za pojasnitev, kako rezervirati popravilo, pokličite Bosch servisno številko. Servisni strokovnjaki bodo zahtevali nekaj podatkov o napravi in opis težave.

Posredujte številko modela (E-Nr) vašega aparata. Številka "E-Nr." je potrebna za pripravo popravila v centralni delavnici.

Številko E-Nr. najdete na tipski ploščici vašega hišnega aparata. Na začetku je sestavljena iz treh črk, ki jim sledi kombinacija številk in črk.

Številke modelov Bosch se vedno začnejo s tremi črkami in vedno končajo z "/" ter dvema številkama kot zadnjima dvema znakoma.

Telefonska številka servisa gospodinjskih aparatov Bosch

Prosimo, pokličite 01 583 07 00 in član naše Bosch servisne ekipe vam bo pomagal pri rezervaciji obiska serviserja.

Naš klicni center je odprt:

  • Od ponedeljka do sobote: 7.00-20.00

Za popravilo se dogovorite tako, da vaš aparat pošljete v našo servisno delavnico

Male gospodinjske aparate lahko kupec:

  • odda pri trgovcu, kjer je aparat kupil
  • odda na servise za male gospodinjske aparate
  • odda na prevzemna mesta za male gospodinjske aparate
  • pošlje po pošti na servis za male gospodinjske aparate (v garanciji na stroške servisa).

Pogosta vprašanja o popravilih

Ali je potrebno poslati v popravilo ali lahko težave rešim sam?

Ali je potrebno poslati v popravilo ali lahko težave rešim sam?

Vedno je priporočljivo preveriti spletno samopomoč za prepoznavanje napake in brskanje po pogostih vprašanjih. Številne manjše težave lahko rešite sami, da se izognete naročilu popravila.

Popraviti ali kupiti nov aparat: ali je popravilo smiselno?

Popraviti ali kupiti nov aparat: ali je popravilo smiselno?

Glede na napako ter starost in stanje vašega aparata bo naša služba za pomoč strankam opravila analizo in priporočila, ali je servisno popravilo primerno. Svetovali vam bomo, kaj je najbolje narediti. V večini primerov se priporoča popravilo, kolikor je tehnično in ekonomsko smiselno. Navsezadnje je vaša odločitev o tem, kaj se bo zgodilo z vašim aparatom.

Kateri deli se uporabljajo za popravilo?

Kateri deli se uporabljajo za popravilo?

Naša služba za stranke uporablja samo originalne nadomestne dele – ne kopij ali rabljenih delov.

Koliko bo stalo popravilo?

Koliko bo stalo popravilo?

Če za vašo napravo veljajo dvoletni garancijski pogoji proizvajalca, popravilo ne bo zaračunano. V primeru, da za aparat ne velja garancija proizvajalca, lahko preverite poštene in pregledne cene popravil. Naša služba za stranke skrbno spremlja cene popravil, da vam ponudi najboljšo možno vrednost za denar.

Kaj je zajeto v garanciji proizvajalca?

Kaj je zajeto v garanciji proizvajalca?

Dajalec garancije jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku 2 let, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku.

V primeru uporabe izdelka v poklicne ali pridobitne namene oziroma v namene, ki presegajo običajno rabo v gospodinjstvu, ali če aparat uporablja oseba, ki v skladu z veljavno zakonodajo ni opredeljena kot potrošnik, znaša garancijski rok 1 leto.

Dajalec garancije se obvezuje, da bo pokril vse stroške za odpravo okvar in tehničnih pomanjkljivosti, ki bi nastale ob normalni in pravilni (v skladu z navodili) uporabi izdelka v času, za katerega daje jamstvo. Za velike gospodinjske aparate kupec sporoči okvaro na klicni center.

Male gospodinjske aparate lahko kupec:

- odda pri trgovcu, kjer je aparat kupil

- odda na servise za male gospodinjske aparate

- odda na prevzemna mesta za male gospodinjske aparate

- pošlje po pošti na servis za male gospodinjske aparate (v garanciji na stroške servisa).

Kateri podatki so potrebni za rezervacijo popravila?

Kateri podatki so potrebni za rezervacijo popravila?

Za rezervacijo popravila bodo strokovnjaki servisa zahtevali nekaj podatkov o aparatu in opis težave. Posredujte številko modela (E-Nr) vašega aparata. Številko E-Nr. najdete na tipski ploščici vašega hišnega aparata. Na začetku je sestavljena iz treh črk, ki jim sledi kombinacija številk in črk. Številke modelov Bosch se vedno začnejo s tremi črkami in vedno končajo z "/" ter dvema številkama kot zadnjima dvema znakoma. Če potrebujete podporo za iskanje tipske ploščice, preverite zgornji iskalnik tipskih ploščice v spletnem orodju za rezervacije.

Kako servis gospodinjskih aparatov Bosch prispeva k varovanju okolja in podnebja?

Kako servis gospodinjskih aparatov Bosch prispeva k varovanju okolja in podnebja?

Servis gospodinjskih aparatov Bosch nudi najboljšo podporo za dolgo življenjsko dobo izdelka z zagotavljanjem originalnih nadomestnih delov in storitev popravil. Te storitve zagotavljajo funkcionalnost vaše naprave za dolgo časa. Dolga življenjska doba naprave pomembno prispeva k varovanju okolja in podnebja.

MyBosch

Brezplačno se registrirajte in si zagotovite številne ugodnosti.

Servis

Izjemna pomoč strankam – pred in po nakupu.

01 583 07 00

Produktno svetovanje

Za informacije in nasvete v zvezi z nakupom in uporabo hišnih aparatov smo, od ponedeljka do petka med 7. in 20. uro, dosegljivi na brezplačni telefonski številki. Kadar koli pa nam lahko pišete prek spletnega obrazca.

Prodajna mesta

Poiščite prodajno mesto v vaši bližini.